Süper Kahraman Olmaya Çalışırken Başarısız Olan 6 Kişi

Süper Kahraman Olmaya Çalışırken Başarısız Olan 6 Kişi
Bizi buradan da takip edebilirsiniz.!
Facebook: HerseyDahilHD/
İnstagram: herseydahil.hd
Web site: www.herseydahilhd.com/
► Herşey Dahil olarak size TRloft'da en bilgilendirici büyüleyici ve çekici videoları getirmeyi hedefliyoruz. Destekleriniz için teşekkürler :)
Sponsorluk, reklam, teklif, şikayet, soru ve görüşleriniz için bir alttaki e-posta adresine mesaj yollayabilirsiniz.
samettarz4@gmail.com
► Daha fazla video;
► trloft.info/watch/zHV8mJyaoWdpgZo/video.html
► trloft.info/watch/1qGess2geZWEnbc/video.html
► Genelelikle kullandığım Kaynak siteler
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
► herseydahilhd.com
► line.do
► wikipedia.org
► future.wikia.com
► faturetimeline.net
► humanknowledge.net
► preceden.com
► youtube.com
► onedio.com
► newsner.com
► webtekno.com
► Music : İncompetech.com
♦ Yasal Uyarı ♦
Videoların başka sitelerde yüklenmesi ve ticari amaçla kullanılması kesinlikle yasaktır. Paylaşılması durumunda telif hakların korunması kapsamında hakkınızda dava açılabileceğini unutmayınız.

YORUMLAR

  • Herşey Dahil
    Herşey Dahil17 gün önce

    Hangi süper kahraman olmak isterdiniz ? Yorumlarda buluşalım. Bu Tarz videoların daha çok gelmesini istiyorsanız bu videoyu beğenmeyi unutmayın.

  • Bilgili Genç

    Bilgili Genç

    14 gün önce

    Hulk olmak isterdim

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    15 gün önce

    @CİHAT AKGÖL Aynen ❤️

  • CİHAT AKGÖL

    CİHAT AKGÖL

    15 gün önce

    Süper kahraman değil Bir kahramanı yasatmak isterdim ATATÜRK

  • Ayman Hesenov

    Ayman Hesenov

    15 gün önce

    @Xəbər mövqeyi Men Azerbaycanliyam

  • Ayman Hesenov

    Ayman Hesenov

    15 gün önce

    @Xəbər mövqeyi Esgersen ?

  • BARAN Akkus
    BARAN Akkus18 saatler önce

    Kanal düşmüş be

  • Teko
    TekoGün önce

    trloft.info/most/NQkmGtfW4e9ILjvK-_2u5Q.html frekansımız Elif lam mim dir.. lütfen bu kanaldaki videoları Allah rızası için baştan başlayarak sırasıyla izleyin(hızlandırılmış olarak da izleyebilirsiniz) bu kanaldaki konuşmacının tüm anlattıkları frekanlar üzerine.. en azından ilk 20 25 videosunu izleyin ki genel bir kanı oluşturabilesiniz.. teşekkür ederim.. Allah hepimizin yar ve yardımcısı olsun.. sevgi de bilgi de paylaştıkça güzel, başarılarınızın devamını dilerim

  • Raknrollcu
    RaknrollcuGün önce

    Jean grey in gücü bende olsun başka bişey istemem 😏

  • RɪᴇLᴀCH
    RɪᴇLᴀCHGün önce

    Ben zaten bir kahramanım :) Türk Askeriyim

  • Gulfari Alkan
    Gulfari Alkan2 gün önce

    Kwiwiwiwiw

  • Ponçik Yuumi
    Ponçik Yuumi10 gün önce

    Yoo, ben olmak istemedim!

  • oyun kralı
    oyun kralı11 gün önce

    1:57 adam müge anlı olmuş :D

  • selehattin oluk
    selehattin oluk12 gün önce

    Optimus prime olmak isterdim.Anlayan anladı

  • Kadir Koyuncu
    Kadir Koyuncu15 gün önce

    kaptan amerika olup sabaha kadar sıçaçan

  • HakDinİslam
    HakDinİslam15 gün önce

    Süper kahraman takılmayın gençler Hazret-i Hamza takılın nasıl mı cihat ederek neyle mi nefis şeytan ile 🇹🇷

  • Haktan Damar
    Haktan Damar15 gün önce

    1:59 sol alttaki müge anlıyı görenler xD

  • Toprak Ercan
    Toprak Ercan15 gün önce

    Benim tek koruyucum Allah 👆 (Allah bir👆)

  • Mir Şerefhan Zorbay
    Mir Şerefhan Zorbay15 gün önce

    Ben ıron Man olmak istiyorum

  • Game Star
    Game Star15 gün önce

    Ben doctor stranger olmak istemişim hep.

  • TAHA REİS
    TAHA REİS15 gün önce

    Ben deadpool olurdum

  • Selma Yaman
    Selma Yaman15 gün önce

    Ben thor olmak iaterdim

  • İlhan B
    İlhan B16 gün önce

    Ortak amaçları insanlara yardım etmek

  • KRAL OYUNCU
    KRAL OYUNCU16 gün önce

    ALEYKÜM SELAM 30.721. görüntülenme benim şimdiden söyleyeyim😁

  • MELİKE KEVSER ÇELİK
    MELİKE KEVSER ÇELİK16 gün önce

    İlk

  • kratt kardeşler
    kratt kardeşler16 gün önce

    10:12

  • kratt kardeşler

    kratt kardeşler

    15 gün önce

    @Hakan Er taman

  • kratt kardeşler
    kratt kardeşler16 gün önce

    9:10

  • elif
    elif16 gün önce

    Abi harika ve abone oldum ❤️

  • elif

    elif

    15 gün önce

    @Hakan Er tmm

  • Kerem Şimsek Herobrine
    Kerem Şimsek Herobrine16 gün önce

    AĞBİ BEN THOR UN GÜCLERININ BENDE OLMASINI İSTERDİM

  • Halid erden erden
    Halid erden erden16 gün önce

    Tek gerçek kahramanlarımız bizim için kendini defa eden türk Azeri askerleri

  • MSP Mia
    MSP Mia16 gün önce

    m.trloft.info/most/SuDit0OBVjLMvijzizO-Mw.html

  • melodika serüveni
    melodika serüveni16 gün önce

    Herkes gerçek gücünü göstermeni bence Batman Süpermen olarak süper Kahraman olamaz...

  • Arda Hasko
    Arda Hasko16 gün önce

    Bunların hepsi bir takım olsa müq olur

  • Turgut Karagöz
    Turgut Karagöz16 gün önce

    Bunlar mı süper karaman haha. Lan bunlar on başı Seyisi görse çığlık atıp kaçarlar be . :)

  • Oyun vakti
    Oyun vakti16 gün önce

    Allah'a inananlar burdamı

  • Oyun vakti
    Oyun vakti16 gün önce

    Yukarıda Allah var siz hala süper kahraman süper güç diyorsunuz siz onun yerine ellerinizi acın dua edin. bakın bakalım ne oluyormuş

  • Ramazan Osman
    Ramazan Osman17 gün önce

    yeter ulan yeter ölmek istiyom lan

  • Ezel Kocatepe
    Ezel Kocatepe17 gün önce

    En çok istediğim güç o mavi kadının gücü şekil ve ses spaydrmen olmakta güzel olurdu

  • askin cura
    askin cura17 gün önce

    Thorun çekici gerçek olsa kaldırma şansım olsa kesen kaldırırdım diyen biri ben😜 👇

  • korkulu dünya
    korkulu dünya17 gün önce

    Abi ben ilk adamın yerine gider iyiliklerime devam ederdim

  • A takımı
    A takımı17 gün önce

    2:14 aklıma Enes Batur Gerçek Kahraman'dakı küçük enişte geldi 😂

  • Xəbər mövqeyi

    Xəbər mövqeyi

    15 gün önce

    @Hakan Er oldum ol☺️

  • A takımı

    A takımı

    17 gün önce

    @Yakup Yildiz Tamam kardesim ama sende benim kanalıma abone olurmusun lütfen

  • Yakup Yildiz

    Yakup Yildiz

    17 gün önce

    Merhaba dostum. Nasılsın umarım iyisindir bana destek olmak için lütfen kanalım abone olur musun ? Şimdiden teşekkür ederim.

  • 5N1K TV
    5N1K TV17 gün önce

    Merhaba arkadaşlar 20 abonem var 30 yapar mısınız? Açıklama kısmına bakmayı unutmayın (rahatsız ettiysem özür dilerim kusura bakmayın)

  • Nuri Soyak
    Nuri Soyak17 gün önce

    Abi Türkiyeye bunu yapmaya kalksan çeker silahı vururlar 😂😂😂

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    @Nuri Soyak Çok teşekkürler ❤️

  • Nuri Soyak

    Nuri Soyak

    17 gün önce

    @5N1K TV ben oldum knk

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Merhaba arkadaşlar 20 abonem var 30 yapar mısınız? Açıklama kısmına bakmayı unutmayın (rahatsız ettiysem özür dilerim kusura bakmayın))

  • Namiq Veliyev
    Namiq Veliyev17 gün önce

    1k odu

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Merhaba arkadaşlar 20 abonem var 30 yapar mısınız? Açıklama kısmına bakmayı unutmayın (rahatsız ettiysem özür dilerim kusura bakmayın))

  • Matrix Matix
    Matrix Matix17 gün önce

    ƏSİL QƏHRAMNALAR TPRPAK UĞRUNDA ŞEHİD OLAN QARDAŞLARIMIZ KİMSƏN HƏYATINI KURTARMAK İÇİN MASKE YADA BAŞAKA BİRŞEY YAOYA İHYİYAC YOK.

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Merhaba arkadaşlar 20 abonem var 30 yapar mısınız? Açıklama kısmına bakmayı unutmayın (rahatsız ettiysem özür dilerim kusura bakmayın))

  • Mina Yiğit
    Mina Yiğit17 gün önce

    Abi bular ne bunlar kahraman değil hırsız bune gece görsem evi salarım o yetmez evi yıktırırım one ya

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Merhaba arkadaşlar 20 abonem var 30 yapar mısınız? Açıklama kısmına bakmayı unutmayın (rahatsız ettiysem özür dilerim kusura bakmayın))

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Ayn

  • Onur Kayacıklı
    Onur Kayacıklı17 gün önce

    Güzel video ellerine ve emeğine sağlık video müq

  • Onur Kayacıklı

    Onur Kayacıklı

    16 gün önce

    @Hakan Er sen bana op ben sana oldum

  • Onur Kayacıklı

    Onur Kayacıklı

    16 gün önce

    @Hakan Er olur

  • Önder Özkaya
    Önder Özkaya17 gün önce

    180. Yorumu yapiyorum.

  • Харизма
    Харизма17 gün önce

    Filmlara kendini kaptiranlar sönunda böyle bir artist öluyölar

  • Aytac Yener
    Aytac Yener17 gün önce

    Allah razı olsun

  • 5' ten 8'e
    5' ten 8'e17 gün önce

    TEK GERÇEK SÜPER KAHRAMAN : TÜRK ASKERİDİR!!!

  • 5' ten 8'e

    5' ten 8'e

    17 gün önce

    @Bilal Çiftçi prim yapmış gibi olmayim ama zorundayım kanalımın ilk videosunda söyledim hatta hepsinde abone olursan sevinirim

  • Bilal Çiftçi

    Bilal Çiftçi

    17 gün önce

    5ten 8e isim neydi kardesim

  • Bilal Çiftçi

    Bilal Çiftçi

    17 gün önce

    KATILIYORUM

  • Zehra
    Zehra17 gün önce

    Adamlara acıdım yaa ben de küçükken deniyordum süper kahraman olmaya çalıştım bir gün ağaca tırmanıp oradan atladığımda canımın yanmayacagina inandım ama...o gün kolum çatladı 😂aklıma geldikçe utanıyorum 🤣😂💜

  • Niyazi Alsafarov
    Niyazi Alsafarov17 gün önce

    Abi Yuzunu gostemeyen adamlar bile yuzunu gosteriyorlar Sen neden yuzunu gostermiyon

  • Gamzenin Kanalı
    Gamzenin Kanalı17 gün önce

    Selamlar arkadaşlar ben de 12 harika film önerisinde bulundum ilgilenirseniz bekliyorum iyi seyirler 🙏

  • Kozmik Karınca Fan
    Kozmik Karınca Fan17 gün önce

    Aga be senin izlenimlerin baya düştü bee

  • Muhammet G
    Muhammet G17 gün önce

    Mük

  • Tofiq İsmayilov
    Tofiq İsmayilov17 gün önce

    Bok gibi!

  • Muhammet G

    Muhammet G

    17 gün önce

    🤣

  • Həsənova Dürdanə
    Həsənova Dürdanə17 gün önce

    Videolar'ın gerçekten harika

  • Lətif Məmmədov
    Lətif Məmmədov17 gün önce

    Çok komik

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Merhaba arkadaşlar 20 abonem var 30 yapar mısınız? Açıklama kısmına bakmayı unutmayın (rahatsız ettiysem özür dilerim kusura bakmayın)

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Ayn

  • Yashma052
    Yashma05217 gün önce

    Mük❤

  • Hülya Yılmaz
    Hülya Yılmaz17 gün önce

    Olsam Tabi ki en büyük hayranı olduğum Iron MAN❤️❤️ Olurdum

  • Milyoner Kafası
    Milyoner Kafası17 gün önce

    trloft.info/watch/0nhozs1ziXFpj5o/video.html

  • ZuLa Reis
    ZuLa Reis17 gün önce

    yuzunu goster +1

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Merhaba arkadaşlar 20 abonem var 30 yapar mısınız? Açıklama kısmına bakmayı unutmayın (rahatsız ettiysem özür dilerim kusura bakmayın)

  • Ömer Yılmaz
    Ömer Yılmaz17 gün önce

    Gulyabani

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Merhaba arkadaşlar 20 abonem var 30 yapar mısınız? Açıklama kısmına bakmayı unutmayın (rahatsız ettiysem özür dilerim kusura bakmayın)

  • Muhammet ali Deniz
    Muhammet ali Deniz17 gün önce

    Onların kisi süpermense bizimkide maraz ali lan

  • Harun Timurtas
    Harun Timurtas17 gün önce

    0:34 spiderman diyo ki herşey dahil kanalına abone olup bildirimleri açıp like atmazsan trendeki insanlar ölür diyo

  • Ugubgugb

    Ugubgugb

    13 gün önce

    😂

  • Yakup Yildiz

    Yakup Yildiz

    17 gün önce

    Merhaba dostum. Nasılsın umarım iyisindir bana destek olmak için lütfen kanalım abone olur musun ? Şimdiden teşekkür ederim.

  • Fehmeddin
    Fehmeddin17 gün önce

    Çok güzel video devamı gelsin

  • Oyun Avcısı
    Oyun Avcısı17 gün önce

    Harika video

  • Oyun Avcısı

    Oyun Avcısı

    17 gün önce

    @5N1K TV TamaM

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    @Oyun Avcısı Evet biliyorum ama başkalarıda görsünler diye yazdım,teşekkürler ❤️

  • Oyun Avcısı

    Oyun Avcısı

    17 gün önce

    @5N1K TV AbonEyim

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Merhaba arkadaşlar 20 abonem var 30 yapar mısınız? Açıklama kısmına bakmayı unutmayın (rahatsız ettiysem özür dilerim kusura bakmayın)

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Ayn

  • Halil Sarıaltun
    Halil Sarıaltun17 gün önce

    Bu orjinal sesimi

  • NY GAMİNG
    NY GAMİNG17 gün önce

    Bu yabancılar çılgın diyenler😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜😜

  • NY GAMİNG

    NY GAMİNG

    17 gün önce

    @5N1K TV kardeşim sende bana abone ol

  • NY GAMİNG

    NY GAMİNG

    17 gün önce

    @5N1K TV kardeşim ben sana abone ol dum

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Merhaba arkadaşlar 20 abonem var 30 yapar mısınız? Açıklama kısmına bakmayı unutmayın (rahatsız ettiysem özür dilerim kusura bakmayın)

  • NY GAMİNG

    NY GAMİNG

    17 gün önce

    Bunalr çılgın❤️❤️❤️

  • Oyun savaşçısı
    Oyun savaşçısı17 gün önce

    İnsanların süper kahraman olmasına gerek yok insanlarda bir güç var

  • BTS LOVE ARMY
    BTS LOVE ARMY17 gün önce

    Sonunda çekyalı süper kahraman buldum😂 ( kendim de çekyalıyım)

  • Yakup Yildiz

    Yakup Yildiz

    16 gün önce

    @Zehra bre gerizekalı kopyalamıştım senin o zannettiğin gibi hepsini tek tek elimle yazmıyorum

  • Zehra

    Zehra

    16 gün önce

    @Yakup Yildiz. O kadar uzun şeyi yanlışlıkla mı yazdın!!!!??? Neyse tamam

  • Yakup Yildiz

    Yakup Yildiz

    16 gün önce

    @Zehra yanlışlıkla yazmışım zaten

  • BTS LOVE ARMY

    BTS LOVE ARMY

    16 gün önce

    @KPOP FAN Evet ARMY yim

  • KPOP FAN

    KPOP FAN

    16 gün önce

    Army misin? Ben Armyim

  • Alperen Aksu
    Alperen Aksu17 gün önce

    Video ya hemen gelenler candır gerisi heyecandır

  • çılgın emzik
    çılgın emzik17 gün önce

    hem videoyu izleyip hem de Yorumlara bakan kimler var 😂😂

  • hümbet müzik

    hümbet müzik

    10 gün önce

    @Derleme&time oldum knk

  • Derleme&time

    Derleme&time

    10 gün önce

    @hümbet müzik ben sana abone olim sen bana

  • İsrafil Konyagil

    İsrafil Konyagil

    11 gün önce

    Ben net

  • eda kayra

    eda kayra

    14 gün önce

    Ben

  • Vural Aslan

    Vural Aslan

    14 gün önce

    Ben

  • Nəcəf Nəcəfov
    Nəcəf Nəcəfov17 gün önce

    Hellal olsun abilere

  • Nəcəf Nəcəfov

    Nəcəf Nəcəfov

    17 gün önce

    @hümbet müzik uff o nece basssdı ala. Qubaqlar partladı.

  • hümbet müzik

    hümbet müzik

    17 gün önce

    Kanalıma bakarmısn

  • Eren kara
    Eren kara17 gün önce

    İyi videolara devam iyiyisin herşey dahil

  • Mehmet Enes Uzun
    Mehmet Enes Uzun17 gün önce

    .

  • Ömer faruk Topcu
    Ömer faruk Topcu17 gün önce

    Mukemmeeeellllqll

  • WoodY
    WoodY17 gün önce

    Aga sadece sonsuzluk taşım olsa yine yeter😂

  • 5' ten 8'e

    5' ten 8'e

    17 gün önce

    @hümbet müzik bana abone olursan olurum

  • 5' ten 8'e

    5' ten 8'e

    17 gün önce

    @Yakup Yildiz bana olursan olurum

  • Yakup Yildiz

    Yakup Yildiz

    17 gün önce

    Merhaba dostum. Nasılsın umarım iyisindir bana destek olmak için lütfen kanalım abone olur musun ? Şimdiden teşekkür ederim.

  • hümbet müzik

    hümbet müzik

    17 gün önce

    Kanalıma bakarmısın

  • Nuriye Arı
    Nuriye Arı17 gün önce

    Anında burda olan bennn😎

  • İbrahim Güven
    İbrahim Güven17 gün önce

    👏👏👏

  • KAPTANBEY
    KAPTANBEY17 gün önce

    Sacma ama beğendim

  • noyan canli
    noyan canli17 gün önce

    Ben herry poter olmak isterdim

  • hümbet müzik

    hümbet müzik

    17 gün önce

    Kanalıma bakarmısı

  • Ferdağ Akkoca
    Ferdağ Akkoca17 gün önce

    Her zamanki gibi çok güzel video

  • GHOST AVCI
    GHOST AVCI17 gün önce

    Hulk ta olmak için de

  • Game loutZ
    Game loutZ17 gün önce

    Çok iyi videolarınız var :)🥳😀😄🤗 :D

  • Game loutZ

    Game loutZ

    17 gün önce

    @Yakup Yildiz Tamam oluyorum

  • Yakup Yildiz

    Yakup Yildiz

    17 gün önce

    Merhaba dostum. Nasılsın umarım iyisindir bana destek olmak için lütfen kanalım abone olur musun ? Şimdiden teşekkür ederim.

  • hümbet müzik

    hümbet müzik

    17 gün önce

    Kanalıma bakarmısın

  • MAZLUM GAMİNG
    MAZLUM GAMİNG17 gün önce

    Beğeninde yorum üste çıksın

  • Kemal Batın Burgucu
    Kemal Batın Burgucu17 gün önce

    Görüntüleme yok 69 yorum youtubenin kafa yine güzel

  • N1 YUNUS
    N1 YUNUS17 gün önce

    Whatttt😳😮😯😲😳🙀😕😵😨🙇‍♀️🙇‍♂️🙇😀😃😄😁😆😅😂🤣😭😗😙😊😚😘🥰😍🤩🥳🤗🙃🙂☺️😊😏😌😉🤭😶😐😑😔😋😛😝😜🤪🤔🤨🧐🙄😒😤😠😡🤬☹️🙁😕😟🥺😳😬🤐🤫😰😨😧😦😮😯😲😱🤯😢😥😓😞😖😣😩😫🤤😴😪🌛🌜🌚🌞🤢😇😷🤓🤡😇👻💚💔💗💙💛😿💘💚😻😺💘🧡👉💁🙅🙍🖕👊🤲👌🤙🙌💪🤛👌🤚👊✋👆🤟✌️👁️🙌🙌🤜🤝🙌👍🙌👍🦶✌️👊✋✊🤟👸🧛👷👩‍✈️🤵🧛🧝👩‍🏭👸👩‍✈️👩‍🚒👩‍🔧🤶👸🎅👰🤴🕵️🎅🦹👰🧙👼🎅🏂🧜🚣🧚⛷️🚣🤵🤴👩‍💼👩‍🚀👸🥀🌹🌷🌹👥🌺🏵️🌻🌻🌼🌼🏵️🌾🌺🌵🌻🏵️🌾🌵🌼💮🌸🌷🌺🍂🏵️🏵️🍂🌺🏵️🍂🌺🌳🍃🍁🏵️🌼🍁🏵️🌷🌼🍃🌴☘️🌷🍀🌷🌴🍃🌁🍃🌷🌴🌷🍃🌴🍀🌅🌤️🏖️🌤️☁️🌅💧⛱️⛈️💧☁️🌧️🌦️☀️🌇☔🌥️🌇⚡☔🌈🌤️🌦️🌅☀️🌦️🌅☀️☀️🌇⛅🌦️☀️⛅🌇🌈☀️🌇🌇🌈🌅🌦️🌤️☁️🌅🌤️🌦️🌅☀️🍦🍬🍮🥠🍥🍢🍭🍮🥧🍼🥠🍙🍬🍥🍙🍡🍨🍧🍙🍥🍙🍧🍥🍲🦞🥮🍤🦞🥡🍙🍨🍥🎂🍫🥧🍚🍛🍣🍙🍫🍡🍫🍣🍜🍱🍥🍧🍙🥡🎂🥧🍫🎂🍰🍩🥮🍛🦞🚲🚛🚙🏍️🚗🚦🚚🚕🚑🚈🛴🚑🚜🚌🚗🚓🚚🏎️🚓🚝🏎️🚏🚨🛢️⚓⛽🛑🛢️🚧🚨🛢️🧭🛵🛴🚐🏍️🚗🚲🚚🏍️🚗🚦🚏🚲🏍️🚑🚜🚌🚜🚑🚌🚕🚑🚲🚚

  • GÜRKAN ÇALIKIRAN
    GÜRKAN ÇALIKIRAN17 gün önce

    Okumana gerek yok beğen geç 👇👇👇

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Merhaba arkadaşlar 20 abonem var 30 yapar mısınız? Açıklama kısmına bakmayı unutmayın (rahatsız ettiysem özür dilerim kusura bakmayın)

  • lyw dead İlkin
    lyw dead İlkin17 gün önce

    Bu kanalı çok seviyom eğlenceli ve bilgilendirici içerikler var severek izliyom

  • HeartAche
    HeartAche17 gün önce

    *Video geldiği anda burada olanları görelim😅😅*

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    15 gün önce

    @Xəbər mövqeyi Tamam oldum kanalınıza abone

  • Xəbər mövqeyi

    Xəbər mövqeyi

    15 gün önce

    @5N1K TV kanalınıza abone oldum. Kanalıma abone olurmusunuz ☺️

  • 5N1K TV

    5N1K TV

    17 gün önce

    Merhaba arkadaşlar 33 abonem var 40 yapar mısınız? Açıklama kısmına bakmayı unutmayın (rahatsız ettiysem özür dilerim kusura bakmayın)

  • Oyun Avcısı

    Oyun Avcısı

    17 gün önce

    Been

  • hümbet müzik

    hümbet müzik

    17 gün önce

    Kanalıma bakarmısın

  • Egehan Lord
    Egehan Lord17 gün önce

    67. Yorum

  • Sosa.
    Sosa.17 gün önce

    *Video geldiği anda burada olanlar olarak kaç kişiyiz görelim 🙏*

  • ege şenogul

    ege şenogul

    16 gün önce

    yorumları sal be

  • Oyun Avcısı

    Oyun Avcısı

    17 gün önce

    BEn

  • Hasancan Kubat

    Hasancan Kubat

    17 gün önce

    Bi sal moruq

  • Sefeq Asadova
    Sefeq Asadova17 gün önce

    SÜPER DİYENLER👑👑👑👑😍

  • Sepya 1
    Sepya 117 gün önce

    Ben Johnny sins olmak isterdim :(

  • hümbet müzik

    hümbet müzik

    17 gün önce

    Kanalıma bakarmısın

  • EFRAHİM ÇAKMAKÇI
    EFRAHİM ÇAKMAKÇI17 gün önce

    Ben spiderman olmak isterdim

  • ŞAMPIYON GAMER
    ŞAMPIYON GAMER17 gün önce

    ahaaa

  • Anıl Gamer
    Anıl Gamer17 gün önce

    ÖĞRETMENİM BÖĞĞN CANLI DERS VAR MI?

  • Oyun Krallığı
    Oyun Krallığı17 gün önce

    selam

  • esma bulut

    esma bulut

    14 gün önce

    @Oyun Krallığı bisey yo

  • Oyun Krallığı

    Oyun Krallığı

    15 gün önce

    @esma bulut :/ ne

  • esma bulut

    esma bulut

    16 gün önce

    Ibuuuu

  • Vantae
    Vantae17 gün önce

    Görüntülenme yok ama 135 like olmayan da ne bileyim yani

  • hümbet müzik

    hümbet müzik

    17 gün önce

    Kanalıma bakarmısın

  • Emre - Brawl Stars
    Emre - Brawl Stars17 gün önce

    görüntüleme yok 133 like ANLIYORUM...

  • Huseyn Heyderli
    Huseyn Heyderli17 gün önce

    Helal videolar muk❤️😜

  • Onur Kayacıklı

    Onur Kayacıklı

    17 gün önce

    @hümbet müzik prim kasma

  • hümbet müzik

    hümbet müzik

    17 gün önce

    Kanalıma bakarmısısın

  • Samet Dağaşan 2
    Samet Dağaşan 217 gün önce

    Yazık ya adam lara :D

  • Samet Dağaşan 2

    Samet Dağaşan 2

    17 gün önce

    @hümbet müzik baktım

  • hümbet müzik

    hümbet müzik

    17 gün önce

    Kanalıma bakarmısın

  • 4Kardeşler knk
    4Kardeşler knk17 gün önce

    Iyi ki varsiniz

Sonraki